۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
بیانیه شرکت محصولات کاغذی لطیف به مناسبت روز قدس
چکیده

شرکت محصولات کاغذی لطیف به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

access_time ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۵ فروردين
remove_red_eye 223 بازدید
بیانیه شرکت محصولات کاغذی لطیف به مناسبت روز قدس

به گزارش روابط عمومی محصولات کاغذی لطیف، این شرکت به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (سوره مبارکه اسرا، آیه ۱)

فلسطین مهبط وحی انبیاء و مهد ادیان الهی و آموزه های سرتا سر رحمت است. فلسطین بخشی از تاریخ اعتقادی و فرهنگی امت و قلب تپنده اسلام و قبله اول مسلمانان است که دیر سالی است شیاطین صهیونیست در آن خرمنی از آتش فتنه انباشته اند تا ریشه درخت توحید را در آنجا بسوزانند.

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است ، در این یوم الله مقدس ، خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی فرا می‌رسد و ملت‌های مسلمان پس از قریب یک ماه روزه‌داری، عبادت و بندگی و مناجات به درگاه خداوند متعال در لیالی قدر و در پاسخ به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «قدس سره» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پاسداری از نخستین قبله‌گاه مسلمین برمی‌خیزند و این ملت ستمدیده را به مقاومت هرچه بیشتر در برابر رژیم شیطانی صهیونیستی و حامیان جنایتکارش فرامی‌خوانند.

اقدام امام خمینی (ره) منجر به پایه‌ریزی تشکیل یک جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس نیز گشت که امروز این جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند و مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت به برکت رهبری ولی امر مسلمین جهان، هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکسته و حتماً این حرکت به نابودی غده سرطانی اسرائیل منجر خواهد شد.

رژیم گرگ صفت صهیونیستی در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر در عملیات بزرگ طوفان الاقصی مقابل مقاومت فلسطین ، ایستادگی مردم مظلوم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی بار دیگر در اقدامی تروریستی و مذبوحانه با حمله به سفارت ایران در سوریه جنایتی دیگر رقم زد.

شهادت سرداران رشید مدافع حرم، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی و جمعی از همرزمان ایشان در این عملیات تروریستی به دست رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی گواهی بر حقیقت پیروزی خون بر شمشیر است.

رژیم منحوس و نامشروع صهیونیست که از سر درماندگی در جنگ مستقیم با محور مقاومت به این جنایت تروریستی دست زده است، امروز از منفورترین جنایتکاران در جهان است و نظام استکبار می‌داند که با این اقدامات رذیلانه هرگز نخواهد توانست در اراده‌های مصمم مجاهدان بزرگی که در دامان ملت‌های مسلمان تربیت شده اند، خللی پدید آورد.

شرکت محصولات کاغذی لطیف با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهدان نستوه به ملت شریف ایران و خانواده معظم این شهدای والامقام اعلام می دارد راه این شهیدان ادامه خواهد داشت و بی شک سرنوشت اشغالگران قدس فرجامی جز شکست و نابودی نیست.

بدینوسیله از آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز دعوت می شود تا دست در دست هم با اراده ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی عدالت را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله  فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.

 

ومن الله التوفيق وعليه التكلان

شرکت محصولات کاغذی لطیف